Klacht Il Fiore Healthcenters: Il fiore beweert dat abonnement niet is opgezegd

j.jonkers@yahoo.co.uk

In mei/ juni 2016 heb ik mijn abonnement opgezegd bij Il fiore mariaberg.
Prima geregeld. Niks aan de hand. 2 jaar later krijg ik een brief van incassobureau Flanderijn met de mededeling dat er nog abo geld van een aantal maanden openstaat omdat ik mijn abonnement niet opgezegd zou hebben.
Na talloze e-mails richting Flanderijn (waar maar half op gereageerd wordt of helemaal niet) stuurde ze vandaag een deurwaarder op mij af waar ook nog eens kosten voor in rekening worden gebracht. Ik kan niet bewijzen dat ik mijn abonnement heb opgezegd omdat ik 2 jaar na dato geen bewijs meer hiervan heb en Il fiore kan het ook niet bewijzen. Ze komen met een verhaal dat ze e-mails hebben gestuurd maar deze dateren van 2016 terwijl de laatste betaling in 2017 zou hebben plaatsgevonden. (Waar ik niks van weet. Ik heb na het opzeggen geen automatische incasso meer van hen gehad)
Il fiore staat bekend om hun rommelige adminstratie maar dit slaat alles.

We delen de kosten omdat er aan beide kanten geen bewijs is of deze zaak wordt volledig gesloten.

Wij vinden dat Il Fiore Healthcenters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!