Klacht Il Fiore Healthcenters: Ilfiore blijft factureren na stopzetting met aangetekend brief en sleutel te hebben binnengebracht

Klachtnummer
# 303633
Gebruiker
Rebeka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
Ik heb mijn abonnement bij Il Fiore Maastricht opgezegd dit per aangetekend brief waarvan ik een email van bevestiging heb ontvangen.Vervolgens heb ik de toegangsleutel binnengebracht en daarvan ook een brief ontvangen dat dit inorder was. Ontdansk al dit, werd ik nog 3maanden aangerekend tot ik zelf bij de bank dit heb laten blokkeren. Ik heb ze vervolgens gecontacteerd en daar lieten ze me weten dat ik nog eens ofwel het contract aan iemand anders moet doorgeven ofwel een bewijs van uitschrijving of inschrijving in een nieuwe gemeente. Ik was van werk veranderd en zou dus niet meer in Maastricht komen en dus hoef ik niet meer daar te fitnessen. Maar kunnen ze zomaar mijn aangetekend brief met vraag tot stopzetting negeren en het feit dat ik de sleutel heb binnen gebracht? Kan dit zomaar door de wet? Bedankt voor jullie hulp

De oplossing

Ik wil dat ze mijn stopzetting aanvaarden en mij terug betalen voor de maanden die ze me te veel hebben gefactureerd en me geen brieven of mails meer sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Il Fiore Healthcenters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Il Fiore Healthcenters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen