Klacht Il Fiore Healthcenters: Onbeschofte ledenadministratie; onjuiste automatische incasso;

AS

Een tijd lang met veel plezier gesport bij Il Fiore in Maastricht. Na opzegging werd echter 2,95 euro per maand afgeschreven. De klantenadministratie gaf aan dat dit bedrag automatisch in rekening werd gebracht bij iedereen die zich uitschrijft Voor speciale acties in de toekomst. Dit bedrag kan worden stopgezet door de klant zelf, wanneer de toegangskey wordt ingeleverd. Deze key hadden wij echter in de week na onze opzegging (en de week voor onze verhuizing) al afgegeven bij de balie in Maastricht. Il Fiore geeft aan dat dit niet geregistreerd staat, en dat we daarom 15 euro pp moeten betalen, voordat we van de 2,95 (pp) per maand af kunnen komen. De klantenservice is ronduit onredelijk en onbeschoft. Ze weigeren te communiceren onder eigen naam en om ons door te verwijzen naar een leidinggevende. Dit heeft al veel tijd en energie gekost. Op dit moment is het probleem nog steeds niet opgelost. Heel eng dat iets zomaar 'niet in het systeem staan'.

-Registreren en bevestigen dat wij GEEN toeganskey meer hebben of hebben gebruikt sinds de uitgeschreven datum. De 15 euro pp 'boete' laten vervallen
-De automatische incasso van 2,95 pp stopzetten
-Excuses van de klantenadministratie voor de stugge en onbeschofte communicatie

Wij vinden dat Il Fiore Healthcenters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!