Klacht Il Fiore Healthcenters: Zwart-wit gezegd een vorm van oplichtin

Klachtnummer
# 333702
Gebruiker
J. Brinksma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft ongeveer 2 jaar geleden schriftelijk het abonnement bi het fitnesscentrum opgezegd. Dit moest gebeuren en is gebeurd bij de balie van het fitnesscentrum. Toen heb ik aangegeven dat de badge kwijt was. De toenmalige aanwezige fitnessinstructeur heeft aangegeven dat dit geen probleem is en anders zou ik hierover nog iets horen. dit is niet gebeurd. Na 2 jaar krijgt mijn dochter dat ze de badge moet inleveren en dat ze nog steeds 2,95 euro betaald per maand vanwege niet inleveren van de badge.

De oplossing

de kosten van de vervanging badge betaal ik, het resterende bedrag dat ik de afgelopen periode teveel heb betaald, wordt op mijn rekening teruggestort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Il Fiore Healthcenters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties