Klacht Il Pomodoro: Probleem met il Pomodoro? Je kunt wachten tot je een ons weegt.

Guido

Vorig jaar oktober had ik een repetitiedag van mijn muziekgezelschap. Zoals meestal bestelden we voor het avondeten pizza's bij il Pomodoro in Voorburg.
Toen ik hongerig een hap nam van mijn eerste pizzapunt, kraakte een van mijn kiezen. Een olijfpit was tussen twee kiezen gekomen en had de bovenste in tweeën gebroken.
In de weken erna plaatste mijn tandarts een noodkroon en een definitieve. Kosten zo'n €400.
In november bedacht ik me dat ik deze schade kan verhalen op de pizzeria: een pizza hoort geen olijven met pit te bevatten. En het restaurant zou een aansprakelijkheidsverzekering moeten hebben dat deze schade dekt. Daarom il Pomodoro aangeschreven.
Enkele dagen later werd ik gebeld door eigenaar die het raar vond dat ik nu pas een klacht indiende. Maar hij zou het regelen met de verzekering.
Na enkele e-mails, nog een brief, een telefoongesprek, een nieuwe scan van de tandartsrekening en nog een e-mail, is er nog steeds geen vergoeding. Il Pomodoro reageert niet meer.

Vergoeding van de tandartskosten voor het repareren van mijn gebroken kies

Wij vinden dat Il Pomodoro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Il Pomodoro?