Klacht Il Pomodoro: Probleem met il Pomodoro? Je kunt wachten tot je een ons weegt.

Klachtnummer
# 75719
Gebruiker
Guido
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar oktober had ik een repetitiedag van mijn muziekgezelschap. Zoals meestal bestelden we voor het avondeten pizza's bij il Pomodoro in Voorburg.
Toen ik hongerig een hap nam van mijn eerste pizzapunt, kraakte een van mijn kiezen. Een olijfpit was tussen twee kiezen gekomen en had de bovenste in tweeën gebroken.
In de weken erna plaatste mijn tandarts een noodkroon en een definitieve. Kosten zo'n €400.
In november bedacht ik me dat ik deze schade kan verhalen op de pizzeria: een pizza hoort geen olijven met pit te bevatten. En het restaurant zou een aansprakelijkheidsverzekering moeten hebben dat deze schade dekt. Daarom il Pomodoro aangeschreven.
Enkele dagen later werd ik gebeld door eigenaar die het raar vond dat ik nu pas een klacht indiende. Maar hij zou het regelen met de verzekering.
Na enkele e-mails, nog een brief, een telefoongesprek, een nieuwe scan van de tandartsrekening en nog een e-mail, is er nog steeds geen vergoeding. Il Pomodoro reageert niet meer.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de tandartskosten voor het repareren van mijn gebroken kies

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Il Pomodoro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Il Pomodoro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen