Klacht Ilovemobi: Oplichting door iLovemobi met mederwerking van Tmobile

B.L. Franssen

Bij nader onderzoek in mijn telefoonrekening zie ik dat ik volledig ongewenst ben aangemeld voor de diensten van iLovemobi. 5 Euro per week tellen vrolijk door op mijn Tmobile rekening, die automatisch wordt afgeschreven. Inmiddels staat de teller op 25 euro en voor de komende maand zijn reeds 10 euro in rekening gebracht.

Welke diensten geleverd worden? Geen idee. Wel is duidelijk dat het hier om pure oplichting gaat, waaraan Tmobile aan meewerkt, want de oplichting gaat via hun factureringsysteem (ik zet deze klacht dus ook richting Tmobile). Ongelooflijk.

Ook ongelooflijk: de zogenaamde Portal Mobiele Gedragscodes (payinfo.nl) die als doel heeft "een zelfregulerend evenwichtig en uniform speelveld in de markt van mobiele diensten in Nederland te waarborgen." Een schimmig onbenaderbaar clubje dat oplichters als iLovemobi.com de schijn van legitimiteit lijkt te moeten geven. Ik wordt nota bene door Tmobile verwezen naar deze club als ik nadere informatie wil over die vreemde 5 euro per week.

Enzoverder enzovoorts.

Opheffing van het bedrijf. Dit soort praktijken kunnen het daglicht niet verdragen. T-mobile en andere providers zouden dit soort oplichters verre van zich moeten houden en bovendien zelf verantwoordelijkheid moeten nemen voor de uitleg van hun facturen. Niet verwijzen naar een schimmige club als payinfo.nl.

Wij vinden dat Ilovemobi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ilovemobi?