Klacht Ily-amsterdam: Geen retourinstructies

Klachtnummer
# 578469
Gebruiker
H. Sikking
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3 weken gewacht op bestelling. Na ontvangst bleken de laarzen te klein. Bij verzoek om retourinstructies werd gevraagd om foto's van de laarzen, deze heb ik inmiddels 3 x gemaild en zij blijven beweren dat ze ze niet ontvangen hebben, na door scrollen in de mail zie ik de foto's gewoon.
Vreselijk, wat een walgelijke manier om geld te verdienen!

Helma Sikking

Gewenste oplossing

Retourneren mogelijk maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ily-amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ily-amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen