Klacht Ily-amsterdam: Pakket niet gekregen

Klachtnummer
# 575128
Gebruiker
Lucie Doorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pakketje niet ontvangen is wel in depot van DHL geweest. Gaat om laarzen begin december 2021 besteld. Nr.3 swlt.0019454913.na kontakt.met klarna besloten niet te betalen voordat. Mijn artikel is geleverd. Hoop dat jullie dit snel kunnen oplossen. Vr.groeten mevr.doorn

Gewenste oplossing

Deze klacht oplossen en alsnog míjn bestelling sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ily-amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ily-amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen