Klacht Imabo nobel: Levering ondeugdelijke inductie kookplaat van het merk ATAG

J.J.M. Schram

Na een verbouwing door RTW timmerwerken uit Rijssen, die vrijwel perfect verlopen is, waarvoor hulde aan RTW / Han Nieuwenhuis is in november 2012 door Imabo een volledige keuken geleverd van ruim €18.000,--, waarbij er een aantal zaken fout zijn gegaan. Een aantal zaken zijn, na aandringen en diverse aangetekende brieven van ons, verholpen. Echter de inductie kookplaat vertoonde vrij snel na plaatsing 2 haarscheurtjes, in mei uiteindelijk vervangen door ATAG.(Wel voor 1e bezoek ATAG ruim €81,-- voorrijdkosten betaald, nooit geretourneerd!) Nu vertoont de kookplaat wederom een haarscheurtje. Nu geeft Imabo helemaal niet meer thuis en verschuilt zich achter ATAG. Glasbreuk zou niet onder de garantie vallen, als gevolg van gebruiksslijtage. Na een kleine 3 maanden kan er nog geen sprake zijn van gebruiksslijtage. Ter info: ik kook al ruim 28 jaar keramisch zonder enige breuk.

Eerste voorrijdkosten ATAG ad. €81,46 retour, nieuwe glasplaat wederom. Ben over werking inductie zeer tevreden, haarscheurtje kan grote worden, maar wil geen geld retour, maar nieuwe glasplaat.

Wij vinden dat Imabo nobel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Imabo nobel?