Klacht IMG - Inter Media Group: acquisitiefraude

Klachtnummer
# 177062
Gebruiker
Martijnprent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Facturen en aanmaningen ontvangen eind 2015. Nooit opdracht gegeven. Tevens post van incassobureau. Vervolgens enkele malen gebeld. Ik gaf aan nooit een bewijs ontvangen te hebben van opdracht dan wel van plaatsing van mijn opdracht. Brief gehad waarin stond dat ik niet meer in hun bestand zou staan en niet meer benaderd zou worden. Nog steeds geen bewijs van plaatsing (geen drukwerk ontvangen). Onlangs (maanden later) gebeld: bij het afsluiten van het boekjaar blijkt dat ik nog niet betaald heb, of dat klopte. Mijn antwoord was ja, ik had geen boekje ontvangen. Als ik zou zien dat er een advertentie van mij zou zijn afgedrukt zou ik betalen. Boekje de volgende dag ontvangen, de advertentie was correct afgedrukt en ik heb direct betaald. Later gezien dat er verschrikkelijk veel spelfouten in stonden: als adres van adverteerders Roterdam, of Appeldoorn, namen verkeerd gespeld etc. Conclusie: waardeloos in elkaar geflanst boekje. Oplichting! Geen cent waard, helaas wel betaald!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en dat jullie/je (?) ophouden met mensen te benaderen en ze rommel aan te smeren

1 reactie

  1. Auteur
    IMG - Inter Media Group
    Datum
    Geachte heer Prent,

    U heeft 1 keer geadverteerd bij ons en is het factuur terecht.

    U heeft het factuur betaald en zijn uw gegevens uit ons bestand verwijderd.

    hoogachtend,


    IMG

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen