Opgelost door IMG - Inter Media Group: Factuur van IMG voor Advertentieruimte Kindermagazine Gezondheidszorg zonder opdracht.

# 190208
rugoti@solcon.nl

Vandaag ontving ik een factuur van IMG voor een advertentieruimte Kindermagazine Gezondheidszorg. Ik heb nooit een schriftelijke of telefonische opdracht gegeven.
Ongeveer 6 weken al een telefoontje gehad. Ik heb gezegd dat ik nooit maar zelfs contact met ze heb gehad.
Mij werd meegedeeld dat zij de documenten zouden opsturen met een codewoord. Meestal de datum van de verjaardag. In mijn geval 03-10.
Dit staat nu als afgesproken code op de factuur.
Dit weekend zal ik een mail schrijven en mijn beklag doen. Ik zal niet betalen. Maandag telefonisch contact.
Ik zal meedelen dat ik de factuur en enveloppe zal bewaren als bewijsstukken en dat ik aangifte ga doen als er nog één nota of aanmaning van hen komt.
Bovendien halen ze de truc uit de factuur op naam van mijn bedrijf te zetten. Dat is via LinkedIn makkelijk te traceren.

Ik waarschuw iedereen.

R.H.Tink
Harderwijk

Factuur intrekken en nooit mij, ook niet via mijn eenmansbedrijfje lastig vallen.

rugoti@solcon.nl
    De IMG groep heeft op 17 oktober gebeld (de heer Meijer). Het was een misverstand. Het had een offerte moeten zijn. Hij heeft zijn excuses aangeboden en mij een credit nota toegezegd. Dat is een snelle en fatsoenlijke actie. Ik wacht nu de credit nota af voordat de klacht als afgehandeld beschouw.
    rugoti@solcon.nl
    Op 21 oktober keurig een creditnota ontvangen. De klacht is dus keurig afgehandeld door IMG
    Klact door het bedrijf binnen 1 week keurig afgehandeld en conform wensen klant

rugoti@solcon.nl

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?