Klacht IMG - Inter Media Group: Grens bereikt....

Ralph

Ook ik ben zoals vele anderen al een tijd bezig met een spook factuur van dit "bedrijf"
Naar herhaaldelijk telefonisch contact waarin ik gevraagd heb om een getekend document naar me te sturen zodat ik kan zien of ik daadwerkelijk voor deze onzin heb getekend ,heb ik helaas nig niets mogen ontvangen.
Enkele weken geleden zelfs een aangetekende brief naar ze gestuurd met dezelfde vraag,maar helaas...deze brief ontving ik gisteren terug omdat er op het adres waar hun kantoor zou horen te zitten iedereen met de horizon leek vertrokken.
Ik ben er nou onderhand wel echt klaar mee...ook ik zit in de "dreigen met deurwaarder" faseik zou zeggen....kom het gezellig zelf halen jongens.....de koffie staat klaar!

Oprotten.

IMG - Inter Media Group
    Geachte heer de Man,

Wat een flauwekul "met de noorderzon vertrokken"
    Wij zijn gewoon verhuisd naar een ander adres zoals vermeld op ons briefpapier en bekend is bij de KvK.

U heeft een eenmalige opdracht gegeven voor een advertentieplaatsing. De bevestiging is op 19 oktober jl. al naar u toegestuurd.

IMG
    Ralph
    Prima...verhuisd dan,ook goed.maar nogmaals aan jullie de vraag om mij het document met mijn handtekening te tonen voor de opdracht.maar dat kunnen jullie niet,want ik heb duidelijk over de telefoon tegen jullie vermeld dat ik GEEN gebruik van maken van jullie diensten.en dat was allemaal prima,mijn gegevens zouden verwijderd worden en ik zou een codewoord ,dit was mijn geboortedatum...en ja hoor wat staat er onderaan jullie kontfactuur...mijn codewoord!!!oplichters.
    IMG - Inter Media Group
    Geachte heer de Man,

"kontfactuur". "met de noorderzon vertrokken", "oplichters"
    En dan verwacht u van ons een dialoog?

Nogmaals, op 19 oktober heeft u de bevestiging al toegestuurd gekregen.
    Daar willen we het graag bij laten.

IMG
    Ralph
    Tuurlijk,doe maar lekker verongelijkt.die dialoog aangaan heb ik al meerdere malen met jullie geprobeerd,maar als er dan afgesproken wordt om terug te bellen,gebeurt er ook weer niets.
    een bevestiging toesturen voor een opdracht die niet is gegeven is natuurlijk de omgekeerde wereld he beste IMG.nogmaals....als u mij een opdrachtbevestiging met handtekening van mij kan geven betaal ik met alle liefde en plezier de rekening.maar die vraag wordt keer op keer ontweken.....

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?