Opgelost door IMG - Inter Media Group: NEP FACTUUR IMG

sky 66

Wij hebben een factuur ontvangen met daarin dat wij opdracht zouden hebben gegeven tot een laatste plaatsing van een advertentie in het Kindermagazine Gezondheidszorg!
met als code nummer een van onze geboorte datums
echter is dit door ons zowel niet telefonisch als schriftelijk gedaan.
heb toentertijd geprobeerd ze te bereiken via telefoon maar dat lukte niet en heb dan ook niets gedaan met deze factuur tot ik een herinnering ontving.
heb bij u op de site gezien dat ook anderen op deze manier door hun worden benaderd.
ook heb ik ze vandaag telefonisch gesproken, dit was absoluut geen net telefoongesprek!
heb een kopie gemaakt van de eerder geplaatste klacht en doorgemaild en ook vriendelijk verzocht mij niet meer te benaderen via herinneringen of op wat voor manier dan ook!
vorige klacht was van 2016 maar ze zijn bij IMG dus nog steeds bezig met dit soort praktijken.
vriendelijke groeten,
Ingrid Veerman

sky 66
    IMG heeft ons wederom telefonisch benaderd en zeer asociaal te woord gestaan.
    wil graag een excuus mail en schriftelijke bevestiging dat ze ons uit het bestand verwijderen en een creditnota sturen

sky 66
Na belachelijke telefoontjes op dreigende toon waarin word verondersteld dat wij opdracht hebben gegeven hebben ze toegezegd de factuur te crediteren. hoop never nooit meer iets te vernemen van IMG :(:(:(

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?