Klacht IMG - Inter Media Group: ongewenste advertentie

ELSJE54

in juni werden wij telefonisch gevraagd om een code, zodat er geen misverstand kon zijn of de post correct was. geen aanbieding , alleen de code ( mijn geboortedatum) werd gevraagd.
er werd gezegd dat het bekend was dat wij vorig jaar 1-malig meegedaan hadden met een advertentie en de code alleen voor controle was.
vorig jaar was ook al onder dwang en misverstanden gebeurd.
3 weken later een factuur € 148,83. ( ik heb gemaild dat ik niets betaalde en geen contact wens voor nu en in de toekomst) 17 juli een "herinnering"en vandaag ( 18 aug.) een aanmaning met de boodschap dat er een deurwaarder ingeschakeld wordt.
kosten zijn voor ons .

gewoon stoppen met elk contact.

IMG - Inter Media Group
    Geachte heer Kieft,Op 25 juni 2014 om 14.01 uur heeft u opdracht gegeven voor een eenmalige advertentieplaatsing.
    Op 10 september hebben wij u gebeld waar de betaling bleef en u zei dat u zeker wist dat u al betaald had maar het moest nakijken in uw administratie.
    Op 15 september als wij u weer bellen zegt u opeens dat u geen opdracht heeft gegeven.I.M.G
    ELSJE54
    wij hebben NOOIT een opdracht gegeven en nogmaals stuur ons een door ons ondertekende opdracht.
    trouwens op 8 september heeft u gebeld om er op dat moment achter te komen dat u een week te vroeg was.
    daarna niets meer gehoord. HOUDEN ZO!!!!!!
    IMG - Inter Media Group
    Geachte heer Kieft,Het klopt, wij hebben van u niet op 10 september te horen gekregen dat u betaald had maar al op 8 september.
    Op 15 september 13.27 uur hebben wij wel contact met u gehad en toen had u opeens niet alleen niet betaald maar ook opeens geen opdracht gegeven.
    Dat heeft u wel, op 25 juni 2014 om 14.01 uur.I.M.G

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?