Klacht IMG - Inter Media Group: Ook slachtoffer geworden van deze malafide oplichtersbende

FreQuenT Beveiliging

Enige tijd geleden kregen wij via een omweg facturen en herinneringen van deze malafide roversbende. Men stuurde de facturen en herinneringen naar een adres waar wij al 7 jaar niet meer gevestigd zijn. Gelukkig waren de huidige bewoners zo vriendelijk om alle papieren iedere keer bij ons te brengen. Ook is de naam van onze contactpersoon consequent fout geschreven.
Wij hebben in een email om opheldering gevraagd, echter geen reactie zoals gebruikelijk bij oplichters, ook telefoon wordt niet opgenomen.
Op 9 December kregen wij een sommatie om alsnog te betalen omdat men anders de zaak uit handen geeft aan een bevoegde deurwaarder binnen onze gemeente, die dan dus op het foute adres komt bij mensen die geen fluit met ons bedrijf te maken hebben.
Vandaag hebben wij maar een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte tegen deze roversbende te doen. De Afspraak staat voor aanstaande maandag.
Ook gaan wij als bedrijf een factuur sturen naar IMG voor onze kostbare tijd.

Stoppen met facturen en herinneringen sturen, en stoppen met deze oplichterspraktijken

IMG - Inter Media Group
    Geachte heer Tijtsma,

Het klopt dat wij de post naar een oud adres van u hebben gestuurd.
    Dat is ook het enige wat klopt in uw belachelijke stuk.

U heeft ons gemaild? Graag zien wij een kopie van deze mail.
    Onze telefoon wordt niet opgenomen? U kletst uit uw nek.
    IEDERE werkdag hebben wij telefonisch spreekuur van 11 tot 14 maar ook buiten deze uren zijn wij meestal bereikbaar. En u is het niet gelukt vanaf eind oktober?? (factuurdatum) Complete lariekoek.

U heeft op 30 september om 11.29 uur een eenmalige opdracht gegeven.
    Dit kunnen wij specificeren!

Echter, omdat u gelijk heeft dat wij foutieve adres gegevens hebben gebruikt voor de advertentie in de uitgave hebben wij besloten het factuur te crediteren.
    De creditnota is onderweg naar u.

IMG
    FreQuenT Beveiliging
    Ik heb de mail die wij eerder hebben verstuurd naar u zojuist nogmaals naar het emailadres gestuurd welke op de factuur stond!
    En dat u tussen bepaalde tijden spreekuur heeft was bij mij niet bekend, ik heb 's morgens rond 9 uur gebeld. En dat u mijn opdracht kunt specificeren is Groningse flauwekul, want wij werken al 11 jaar enkel en alleen met schriftelijke opdrachtbevestigingen, wij zijn niet anders gewend en hebben nooit anders gedaan!
    IMG - Inter Media Group
    Geachte heer Tijtsma,

Als u ons 's ochtends om 9 uur gebeld zou hebben dan zou u direct ons bandje te horen krijgen waarop gezegd wordt dat wij telefonisch spreekuur hebben tussen 11 en 14...
    We denken daarom dat u een verkeerd nummer heeft gebeld of dat dit, om in u bewoording te blijven, "Friese flauwekul" is.

Afijn, wij hebben zoals gezegd het factuur vanwege de onjuiste adresgegevens gecrediteerd en is deze creditnota 4 dagen geleden naar u toe verzonden.

IMG

Ook een klacht indienen over IMG - Inter Media Group?