Klacht Imkerij BIJ Daan: 9 flessen mierenzuur besteld en betaald, niet geleverd

Klachtnummer
# 199670
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij imkerij bij daan, 01-11-2016, deze bestelling is nog steeds niet geleverd, na meerdere keren telefonisch contact en meerdere E-mails.

er wordt steeds beloofd dat het geleverd word, of dat het verzonden is of dat ik de track&trace krijg maar niets van dat gebeurd ook werkelijk

De oplossing

alsnog verzenden of geld terug storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Imkerij BIJ Daan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen