Klacht iMobiel.com: Besteld en betaald, maar niets geleverd gekregen!!

Klachtnummer
# 172282
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 Mei heb ik een bestelling geplaatst bij Imobiel.com, deze heb ik dan ook netjes direct betaald via Ideal. Er werd op de site aangegeven dat het betreffende artikel een Ipad 3 wifi 32GB direct op voorraad was.
Tot op heden heb ik niet geleverd gekregen en is Imobiel.com niet telefonisch bereikbaar voor opheldering.
Ook via email wordt er door Imobiel niet gereageerd op mijn vraag waar mijn bestelling blijft.
Ondertussen heb ik een naar gevoel overgehouden aan het bedrijf Imobiel, ik hoop dat zij dit gevoel nog kunnen wegnemen door in ieder geval contact te leggen met mij om de situatie op te helderen.
Mvg, Mark uit Geldrop

De oplossing

Geld retour of directe levering van het bestelde artikel, de Ipad 3 wifi 32GB Zwart.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen