Klacht iMobiel.com: Bestelde telefoon wordt niet geleverd, ik krijg geen contact met iMobiel
Details
De klacht
Eind september heb ik een mobiele telefoon besteld en betaald via Ideal bij iMobiel.com. Toen mijn huidige toestel het bijna begaf heb ik gemaild of al bekend was wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten. Dat mailtje werd beantwoord; er zou gekeken worden wanneer de nieuwe voorraad binnen kwam en ze zou er nog op terug komen. Dit is nooit gebeurd, inmiddels heb ik meerdere mails gestuurd en een bericht op Facebook achter gelaten maar ik krijg geen enkele reactie. Net heb ik geprobeerd te chatten via de website maar ook dit lukt niet.De oplossing
Ik zou graag van iMobiel horen wanneer ik mijn telefoon geleverd krijg, als dit niet lukt wil ik weten wanneer ik het aankoopbedrag terug kan verwachten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.