Klacht iMobiel.com: Bestelde telefoon wordt niet geleverd, ik krijg geen contact met iMobiel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191046
Gebruiker
D. van de Weghe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind september heb ik een mobiele telefoon besteld en betaald via Ideal bij iMobiel.com. Toen mijn huidige toestel het bijna begaf heb ik gemaild of al bekend was wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten. Dat mailtje werd beantwoord; er zou gekeken worden wanneer de nieuwe voorraad binnen kwam en ze zou er nog op terug komen. Dit is nooit gebeurd, inmiddels heb ik meerdere mails gestuurd en een bericht op Facebook achter gelaten maar ik krijg geen enkele reactie. Net heb ik geprobeerd te chatten via de website maar ook dit lukt niet.

De oplossing

Ik zou graag van iMobiel horen wanneer ik mijn telefoon geleverd krijg, als dit niet lukt wil ik weten wanneer ik het aankoopbedrag terug kan verwachten.

1 reactie

  1. Auteur
    D. van de Weghe
    Datum
    iMobiel reageerde nergens op, ik heb meerdere emails gestuurd waarin ik om duidelijkheid vroeg. Ze hebben niet gereageerd op deze melding, pas toen ik mailde dat ik aangifte zou doen bij politie als ik niet voor een bepaalde datum mijn aankoop bedrag terug had werd er gereageerd dat ik mijn geld binnen 5 dagen terug zou hebben, dit werden er uiteraard meer. Maar ik heb het geld inmiddels terug!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. van de Weghe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen