Klacht iMobiel.com: Bestelde telefoon wordt niet geleverd, ik krijg geen contact met iMobiel

# 191046
D. van de Weghe

Eind september heb ik een mobiele telefoon besteld en betaald via Ideal bij iMobiel.com. Toen mijn huidige toestel het bijna begaf heb ik gemaild of al bekend was wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten. Dat mailtje werd beantwoord; er zou gekeken worden wanneer de nieuwe voorraad binnen kwam en ze zou er nog op terug komen. Dit is nooit gebeurd, inmiddels heb ik meerdere mails gestuurd en een bericht op Facebook achter gelaten maar ik krijg geen enkele reactie. Net heb ik geprobeerd te chatten via de website maar ook dit lukt niet.

Ik zou graag van iMobiel horen wanneer ik mijn telefoon geleverd krijg, als dit niet lukt wil ik weten wanneer ik het aankoopbedrag terug kan verwachten.

D. van de Weghe
    iMobiel reageerde nergens op, ik heb meerdere emails gestuurd waarin ik om duidelijkheid vroeg. Ze hebben niet gereageerd op deze melding, pas toen ik mailde dat ik aangifte zou doen bij politie als ik niet voor een bepaalde datum mijn aankoop bedrag terug had werd er gereageerd dat ik mijn geld binnen 5 dagen terug zou hebben, dit werden er uiteraard meer. Maar ik heb het geld inmiddels terug!

D. van de Weghe

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?