Klacht iMobiel.com: Geen gehoor na retour sturen telefoon voor reparatie

Klachtnummer
# 158191
Gebruiker
kimw95
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar maanden geleden bij imobiel een HTC one m7 gekocht. Helaas waren er na een paar weken steeds meer gebreken aan het toestel waarna ik contact op nam met Wouter van imobiel. Hij vertelde mij dat ik een reparatieset toegestuurd zou krijgen waarin ik het toestel terug kon sturen. Zij zouden daar kijken wat eraan te doen was. Ook was het gen probleem dat ik de factuur niet meer had en dan zij die daar nog bij zouden voegen voor me. Het is alweer een aantal weken geleden dat ik mijn toestel retour heb gestuurd en ik heb nog steeds niks van Wouter gehoord. Ik heb hem er al een aantal keren over gemaild (waar ik geen antwoord op krijg..) en geprobeerd te bellen (er wordt niet opgenomen..). Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen..

De oplossing

Nieuw (werkend) toestel of geld terug!

0 reacties

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen