Opgelost door iMobiel.com: Geen levering en slecht contact iMobiel

Laura

Op 19 september heb ik een Iphone besteld bij iMobiel. Er stond bij vermeld dat de telefoon uiterlijk 3 oktober geleverd zou worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen en het blijft ook erg stil aan de andere kant. Ik heb meerdere malen gebeld (tijdens de openingstijden) en ik krijg constant een voicemail. Ook op mail wordt niet, of heel laat gereageerd. Ik heb uiteindelijk vorige week een trackingcode van DHL gehad, maar die werkt niet. Naar aanleiding daarvan weer contact gezocht, helaas zonder resultaat.

Mijn vertrouwen in inmiddels helemaal weg.

Geld terug

iMobiel.com
    beste Laura bedankt voor het melden wij nemen vandaag nog contact met u op.
    iMobiel.com
    ps. we proberen iedereen binnen 24 uur terug te mailen ik zie dat dit bij u wel gedaan is.

Mvg Wouter
    Laura
    Gisteren, vrijwel direct na mijn klacht is er inderdaad contact met mij opgenomen. In eerste instantie zou het geld terug gestort worden, maar even later kreeg ik bericht dat de voorraad binnen was gekomen. Vandaag is de telefoon alsnog geleverd.
    Laura
    Het heeft even op zich laten wachten, en de communicatie liet te wensen over, maar uiteindelijk toch het bestelde product ontvangen.

Laura

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?