Opgelost door iMobiel.com: Geen levering en slecht contact iMobiel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132198
Gebruiker
Laura
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 19 september heb ik een Iphone besteld bij iMobiel. Er stond bij vermeld dat de telefoon uiterlijk 3 oktober geleverd zou worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen en het blijft ook erg stil aan de andere kant. Ik heb meerdere malen gebeld (tijdens de openingstijden) en ik krijg constant een voicemail. Ook op mail wordt niet, of heel laat gereageerd. Ik heb uiteindelijk vorige week een trackingcode van DHL gehad, maar die werkt niet. Naar aanleiding daarvan weer contact gezocht, helaas zonder resultaat.

Mijn vertrouwen in inmiddels helemaal weg.

De oplossing

Geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    beste Laura bedankt voor het melden wij nemen vandaag nog contact met u op.
  2. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    ps. we proberen iedereen binnen 24 uur terug te mailen ik zie dat dit bij u wel gedaan is.

    Mvg Wouter
  3. Auteur
    Laura
    Datum
    Gisteren, vrijwel direct na mijn klacht is er inderdaad contact met mij opgenomen. In eerste instantie zou het geld terug gestort worden, maar even later kreeg ik bericht dat de voorraad binnen was gekomen. Vandaag is de telefoon alsnog geleverd.
  4. Auteur
    Laura
    Datum
    Het heeft even op zich laten wachten, en de communicatie liet te wensen over, maar uiteindelijk toch het bestelde product ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen