Op 24 augustus iphone 5C 16GB besteld. Tot nu toe geen levering. Bij vragen reageert bedrijf snel, maar mobiel is nog steeds niet geleverd. Ik heb een trackincode van postnl gekregen, maar sinds 1 september staat het pakket al op ready voor shipment. Daarna gebeurd er niets. Onduidelijk waarom er niet uitgeleverd wordt.
Gewenste oplossing
Levering of geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
iMobiel.com
Datum
Er is een mail aan u toegezonden.
u kunt tevens ook :
Mail Ons: info@imobiel.com
Bel ons: 084 873 88 50
Tel Bereikbaar | Ma tm Vr 10:00 - 15:00
Whatsapp: 0617200262(Geen bel nummer) Chat met ons: Gebruik de Chat op onze site
Auteur
Henry
Datum
Uiteindelijk is vandaag mijn telefoon geleverd. Ik moest echter aan de deur € 17,60 euro aan douane kosten betalen. Ik begrijp nu dat dit telefoons zijn die besteld worden in China. Op de site van iMobiel staat echter dat de telefoons op voorraad zijn. Ik heb nu uiteindelijk bijna een maand gewacht op de telefoon....
Ik denk dat de site minimaal misleidend is, en ik vraag me zelfs af of het legaal is wat er gebeurd. Ik denk wel dat de informatie op de imobiel site duidelijker en eerlijker
Auteur
iMobiel.com
Datum
U hoeft dit natuurlijk niet zelf te betalen Dit zijn onze kosten postnl moest dit ook aan ons doorbereken.
Auteur
Henry
Datum
Hoewel het nog steeds belachelijk is dat er een levertijd van een maand op zit, terwijl op de site wordt gesproken van Mobiel is op voorraad. Is uiteindelijk de mobiel binnengekomen en zijn de douanekosten vergoed door het bedrijf. Let op, de mobieltjes worden besteld in china, vandaar de lange levertijden.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over iMobiel.com?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.