Klacht iMobiel.com: Geen reactie op mijn vragen.

Klachtnummer
# 146568
Gebruiker
Ik wil mijn iphone
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zo'n 2 maanden geleden een iphone 5c gekocht. Maar helaas doet de telefoon helemaal niks meer. Vorige week heb ik contact gehad met jullie hierover, ook heb ik aan gegeven dat ik snel een vervangend toestel nodig heb, dit ivm mijn werk. Ik stuur heel veel mails maar er word niet op gereageerd. Ik zou heel graag contact met jullie willen hebben over hoe we dit gaan oplossen.

Mvg Jim

De oplossing

Vervangend toestel + retourneerdoos voor het apparaat dat stuk is.

1 reactie

  1. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    Jim we hebben je hierover gemaild er is aan jou toetel gesleuteld buiten ons om. dit is niet toegestaan de garantie is hierdoor ook vervallen en je toestel is reeds terug gezonden.

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen