Opgelost door iMobiel.com: Geld weg?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186737
Gebruiker
Patricia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag wen telefoon besteld en betaald voor mijn jongste dochter. Heeft ze zelf voor gespaard. Mijn oudste dochter ook en die heegt via imobiel 2 weken geleden haar telefoon gekregen. Nu wil ik kijken maar de bestelstatus, is de website niet meer te vinden, opeens in het Engels en niet meer kunnen inloggen. Als je een mail stuurt krijg je een foutmelding dat het adres niet meer bestaat. Ik wil het geld van mijn dochter terug. Ze had een blauwe Apple iPhone 5c besteld voor haar gespaarde en verjaardag centen €195,00 heeft ze betaald!!!

De oplossing

Geld terug of telefoon geleverd

1 reactie

  1. Auteur
    Patricia
    Datum
    Ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen