Klacht iMobiel.com: iPad 3 die niet opgeladen kan worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 179005
Gebruiker
Door
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15/06/2016 iPad 3 zwart besteld en betaald. Na verschillende mails te hebben verstuurd hoelang duurt het nog, krijg ik 14/07/2016 een mail dat hij witte binnen had gekregen weliswaar 45 euro duurder maar omdat het zijn eigen fout was kreeg ik hem voor dezelfde prijs ik heb gezegd ok. En wat was ik gelukkig dat 15/07/2016 de witte ipad werd bezorgd, maar van korte duur want wat blijkt de ipad is niet op te laden. Natuurlijk gelijk een mail gestuurd maar tot nog toe het is in middels 29/07/2016 is er niets gebeurd. Gisteren 28/07/2016 weer een mail gestuurd dat ik uiterlijk 30/07/2016 een goed werkende ipad wil ontvangen of mijn geld terug. Geen reactie terug ontvangen. Heb nu al spijt dat ik gekocht heb bij imobiel

De oplossing

Mijn geld terug of een goed werkende iPad voor 1 augustus 2016

1 reactie

  1. Auteur
    Door
    Datum
    Heb vandaag 24 Augustus eindelijk mijn geld terug gekregen ging heel moeizaam, een goede leer niet meer doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Door
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen