Opgelost door iMobiel.com: ipad besteld en betaald en niet gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190102
Gebruiker
J.E. Folkers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb op 6 oktober een iPad bij i mobiel besteld en betaald en heb nog steeds niets gekregen.
ook geen antwoord op mijn vraag waneer hij wel komt.
hoor helemaal niets en ben bang dat mijn lang gespaarde geld verdwenen is.
kan u helpen ?

De oplossing

zo graag geld terug of andere oplossing (heb nog maar kort te leven )

2 reacties

  1. Auteur
    J.E. Folkers
    Datum
    ik wil NU graag mijn geld terug !!!!!! anders volgt aangifte !
  2. Auteur
    J.E. Folkers
    Datum
    klacht hopelijk in behandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.E. Folkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen