Klacht iMobiel.com: Ipad werkt niet, bedrijf geeft geen gehoor

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 180404
Gebruiker
AdeJo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ipad 3 in zwart met 32gb geleverd dan ik besteld had maar door Dhr Wouter werd gemeld dat die nog even zouden duren en hij wel een witte op voorraad had met 64 gb,die ik kon krijgen ,ik ging akkoord , nu na aankoop is bedrijf niet meer te bereiken. Heeft geen telefoonnummer op de site. Op chats en mails wordt niet gereageerd!

De oplossing

Omruilen voor de door mij bestelde goede werkende en nieuwe ipad

3 reacties

  1. Auteur
    AdeJo
    Datum
    Apple herkend serienummer niet ,weg jaar garantie,zegt Apple. Imobiel waar je ook ter wereld ben ,je moet je diep schamen ,om mensen zo af te zetten!! Mensen koop nooit bij imobiel.com je krijgt geen contact en je krijgt een fake ipad!
  2. Auteur
    AdeJo
    Datum
    Imobiel ik wil mijn geld terug laat zien dat jullie te vertrouwen zijn!!
  3. Auteur
    AdeJo
    Datum
    Bedrijf heeft niet gereageerd, inmiddels genoeg gegevens verzameld tegen dit zgn bedrijf.
    Dit zal niet het laatste zijn wat ze hier van horen.
    Apple zelf doet onderzoek de politie is onderzoek gestart,
    Zij hadden de mogelijkheid geld terug te storten ,nu zal het gerecht het uit maken ,dit bedrijf doet dit al 10 jaar mensen oplichten met de verkoop van zgn "nieuwe" Apple iPads, onder verschillende namen allemaal gevestigd op hetzelfde woonhuis adres in Landgraaf. Ipadres is ergens anders!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AdeJo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen