Klacht iMobiel.com: iPhone 5c wordt niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136314
Gebruiker
Esther
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs herhaalde verzoeken heb ik nog steeds geen werkend iphone 5c mogen ontvangen. Ik heb mijn toestel op 23 augustus jl. besteld en betaald, maar ik heb nog steeds geen werkend toestel mogen ontvangen. De eerste keer heb ik een toestel gekregen na ong. 4 weken. Deze werkte niet. Er zou zo spoedig mogelijk een ander toestel naar mij worden opgestuurd en een retour verpakking, zodat ik deze niet werkende iphone retour kon sturen. Beide heb ik tot op de dag van vandaag nog niet mogen ontvangen....... Ik heb voldoende mails ontvangen met allemaal loze beloftes.
Ik wil gewoon mijn iphone 5c 16 gb zoals besteld of mijn geld terug. Hoe moeilijk kan het zijn?

De oplossing

Per direct mijn telefoon zoals besteld of mijn geld terug!!!

4 reacties

  1. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    Klant heeft toestel nog niet terug gezonden.
    wederom een nieuw retour pakket toegezonden.

  2. Auteur
    Esther
    Datum
    Het bedrijf geeft aan een retourverpakking gestuurd te hebben. Deze heb ik wederom niet ontvangen. Het enige van "waarde"dat ik heb is een iphone5C die niet functioneert. En dat moet ik dan eerst opsturen? ?? Voor een bedrijf als iMobiel is 275 euro niet zoveel geld. Maar voor mij is dat erg veel geld!! Mag ik dan vragen om eerst een ander mobiel of mijn geld terug? Ze hebben nog helemaal NIETS gedaan om mij het vertrouwen te geven, dat zij zich DIT KEER wel aan hun woord houden....
  3. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    Retour pakket is vandaag pas verzonden klant kan deze op dit moment ook nog niet hebben ontvangen.
  4. Auteur
    Esther
    Datum
    Het is te gek voor woorden, dat het bedrijf pas tot actie overgaat als jullie worden ingeschakeld. Ik heb mijn geld overgemaakt gekregen, maar zonder een excuus of wat dan ook maar.
    Ik adviseer iedereen NOOIT voor dit bedrijf te kiezen. Mijn zoontje wil ook graag een iphone, maar je begrijpt wel, dat wij deze ergens ander kopen!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen