Klacht iMobiel.com: lang gewacht niks gekomen. geld teruggevraagd niks ontvangen

Michel

Telefoon besteld bij imobiel,deze zou geleverd worden binnen 5-12 dagen.(besteld op 6 april).tussentijds gevraagd waar product bleef.reactie alleen verwijzing naar lev.termij.
Na verlopen van de lev.termijn geprobeerd te mailen .(21 april)
Geen reactie meer ,en op 29 april aangifte gedaan bij politie van oplichting.Dezelfde dag opeens reactie dat de telefoon op voorraad was en welke kleur we wilden!!(dit stond al in de bestelling) voor ons te laat.
Ons vertrouwen in dit bedrijf was inmiddels onder het nulpunt gedaald.
Uiteindelijk Geld teruggevraagd (wettelijk recht als er nog niks is geleverd) en tot op heden nog steeds geen reactie.

De enige juiste oplossing is gewoon het geld terugstorten.

Enige juiste oplossing geld terugstorten.
Dit is je wettelijk recht zolang er niets is geleverd.
Zelfs na levering heb je nog dertig dagen tijd om je aankoop te retourneren en het geld terug te vragen.

Michel
    Nog 1x keer een mail gehad met de vraag wat we willen: geld terug of alsnog telefoon leveren. Wij hebben gekozen voor geld terug. Tot nog toe geen geld gezien en ook geen reactie meer gehad. We raden iedereen aan die dezelfde ervaring heeft met dit bedrijf aangifte te doen bij de politie.

Michel

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?