Klacht iMobiel.com: lang gewacht niks gekomen. geld teruggevraagd niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167273
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon besteld bij imobiel,deze zou geleverd worden binnen 5-12 dagen.(besteld op 6 april).tussentijds gevraagd waar product bleef.reactie alleen verwijzing naar lev.termij.
Na verlopen van de lev.termijn geprobeerd te mailen .(21 april)
Geen reactie meer ,en op 29 april aangifte gedaan bij politie van oplichting.Dezelfde dag opeens reactie dat de telefoon op voorraad was en welke kleur we wilden!!(dit stond al in de bestelling) voor ons te laat.
Ons vertrouwen in dit bedrijf was inmiddels onder het nulpunt gedaald.
Uiteindelijk Geld teruggevraagd (wettelijk recht als er nog niks is geleverd) en tot op heden nog steeds geen reactie.

De enige juiste oplossing is gewoon het geld terugstorten.

De oplossing

Enige juiste oplossing geld terugstorten.
Dit is je wettelijk recht zolang er niets is geleverd.
Zelfs na levering heb je nog dertig dagen tijd om je aankoop te retourneren en het geld terug te vragen.

1 reactie

  1. Auteur
    Michel
    Datum
    Nog 1x keer een mail gehad met de vraag wat we willen: geld terug of alsnog telefoon leveren. Wij hebben gekozen voor geld terug. Tot nog toe geen geld gezien en ook geen reactie meer gehad. We raden iedereen aan die dezelfde ervaring heeft met dit bedrijf aangifte te doen bij de politie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen