Klacht iMobiel.com: Levert niet

Klachtnummer
# 190015
Gebruiker
JF69
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11 september via mijn bedrijf Arbo Concern een Iphone besteld. Iphone is binnen de aangegeven leveringsperiode niet ontvangen. Sterker: ik wacht er nu nog op, is nog niets geleverd. Imobiel.com reageert ook niet op mijn emails. NUL LEVERING en NUL REACTIE OP MIJN EMAILS.

De oplossing

Terugbetaling aankoopbedrag van 195 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    JF69
    Datum
    Na officiële in gebreke stelling dan eindelijk het toestel ontvangen. Zag er netjes (ongebruikt) uit maar... defect. Laadt niet op. Uit de vele ervaringsreacties die ik (na mijn bestelling) op internet gelezen had zat dit natuurlijk in de lijn der verwachting. Ik ga er geen moeite meer in steken. Wel waarschuwing ik iedereen ervoor om bij deze organisatie een toestel te kopen tenzij je jezelf graag een hoop irritaties gunt.

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen