Klacht iMobiel.com: Levertijd is verstreken

sas78

Ik heb op 16 september een telefoon gekocht maar ik ben bang dat dit bedrijf niet deugd. Ik heb een mail gestuurd en op 22 september een mail terug gehad dat de telefoon inmiddels verzonden is naar DHL. Ik vanmorgen maar eens naar DHL gebeld maar nu schijnt het tracking nummer onbekend te zijn. Neemt dit bedrijf ons nu in de maling?

sas78
    Vandaag 1 oktober weer contact gehad met DHL want volgens imobiel zou de telefoon eind van deze week bezorgd worden. Het is nu donderdag en het tracking nummer is nog steeds onbekend bij DHL. Ook op mijn naam en adres kunnen ze geen pakketje voor mij vinden. Ik heb het idee dat dit bedrijf ons belazerd. Ik wacht nu al 3 weken op mijn bestelling en heb er een hoop geld voor betaald.
    Ik heb aangegeven bij imobiel dat ik mijn geld terug wil. Dit is niet normaal.
    iMobiel.com
    Beste Saskia
    uw toestel is al reeds aan u toegezonden en zou ook al in uw bezit moeten zijn.

zou u hier wel even willen posten dat wij
    1. de boel niet belazeren.
    2. wel gewoon netjes leveren.
    3. dat wij inderdaad over de aangegeven levertijd zijn gegaan met 3 dagen teveel.

graag verwachten wij ook van klanten die een klacht plaatsen dat de klacht ook netjes afgehandeld word en afgemeld. Zodat nieuwe klanten niet de het gevoel krijgen dat ze belazerd worden.

Mvg Wouter
    iMobiel.com
    Nogmaals het verzoek om deze klacht te sluiten hij is namelijk netjes afgeleverd

Bezorgd op
    Zaterdag 3 oktober
    13:28 uur

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?