Klacht iMobiel.com: Mobiele telefoon besteld, niets geleverd

Klachtnummer
# 136505
Gebruiker
V. Nederlof
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 7/10/2015 heb ik voor mijn moeder C.A. Kraaijeveld een mobiele telefoon besteld en betaald bij Imobiel. Na herhaaldelijk verzoek per e-mail (bijna een maand!!!!) niets ontvangen. Diverse "pappen en nathouden" reacties per e-mail ontvangen en een vals telefoonnummer waarop diegene genaamd "Wouter" zogenaamd bereikbaar is.

Gewenste oplossing

Geld terug!!! 295 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    Reeds contact gehad met klant. bedrag ook terug gestort product is ook vandaag toegezonden klant maakt het bedrag terug over aan ons als het product is aangekomen of ze stuurt het product terug.

    Mvg Wouter
  2. Auteur
    V. Nederlof
    Datum
    De telefoon is inderdaad binnen gekomen, de dag na plaatsing van een klacht op deze site. En het geld is teruggestort op de dag van plaatsing van een klacht op deze site. In ieder geval is nu alles op orde. Maar het heeft lang geduurd en veel ergernissen opgeleverd.

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen