Klacht iMobiel.com: niet leveren binnen de leveringstijd

Klachtnummer
# 192660
Gebruiker
Joop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1-10-2016 een bestelling geplaatst ( nr 700002943 ), een ipad3, direct betaald. De leverings tijd stond op de site 1 tot 2 werkdagen .Waren nog 2 voorradig. Later bleek levertijd 2 tot 15 werkdagen. Maar tot op heden :28-10-2016 , geen levering ontvangen
21 -10-2016 een mailtje gestuurd. Antwoord met een verontschuldiging en de mededeling dat het product deze week bezorgd zou worden. Dus nog niets. Geld kwijt?

De oplossing

Geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Joop
    Datum
    30-10-2016 weer mail gestuurd. annuleren en geld terug.

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen