Klacht iMobiel.com: ondeugdelijke telefoon met zeer slechte service waarbij bijna geen contact mogelijk is

Marco

Op 11 mei 2016 een iphone 5c besteld bij imobiel.com. Deze werd keurig geleverd op 13 mei 2016. Vanaf deze dag probeer ik al in contact te komen met dit bedrijf. Het toestel meerdere malen in de Nederlandse versie geprobeerd te zetten wat steeds niet lukte, vervolgens vielen er direct een aantal schroefjes uit, het toestel loopt voortdurend vast en dan kun je er helemaal niets meer mee. Ik heb via internet een telefoonnummer opgezocht omdat er GEEN factuur bijgeleverd wordt met gegevens van dit bedrijf, dit meerdere malen gebeld waarbij er steeds een voicemail te horen was. Er is geen contact mogelijk via chat, ze reageren niet op berichten via de site, appen heeft ook geen zin, geen reactie. Alleen via de mail, maar dan krijg je geen antwoorden op je vraag. Ze sturen na lange tijd een retour pakket maar onduidelijk wat de bedoeling is. Ik wil mijn telefoon terug sturen en wil mijn geld terug!! Maar dat kan alleen binnen 10 dagen. Die zijn dus zo om als er geen contact mogelijk is.

Ik wil het toestel retour sturen en wil mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?