Klacht iMobiel.com: slecht bereikbaar klantenservice en toestel werkt niet naar behoren

Klachtnummer
# 182295
Gebruiker
Shaniquajohnson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na de eerste dag dat ik het toestel had ontvangen viel de wifi functie van het toestel al een paar keer uit, alleen even de code opnieuw invoeren werkte ook niet, ik moest ik het toestel helemaal opnieuw resetten. Met als gevolg dat je dan al je geïnstalleerde apps, bestanden etc. weer kwijt bent.
Dat is probleem 1, het volgende: Het bellen loopt ook niet altijd even vlekkeloos. Tijdens het bellen kan het gebeuren dat ik en de andere persoon aan de lijn elkaar niet meer horen.
Ik krijg vaker de Melding: niet aangemeld bij netwerk.
Ik moet telkens in en uitschakelen en dan maar weer hopen dat ik weer kan bellen.
Dit is echt zo verschrikkelijk irritant!

Ik heb ook een mail gestuurd naar de klantenservice maar heb tot op heden nog niks vernomen

De oplossing

graag zo snel mogelijk mijn geld weer terug!

0 reacties