Opgelost door iMobiel.com: Telefoon nog niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130796
Gebruiker
Bijleveld
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Op 11-9 heb ik een telefoon bij u besteld, maar na het afwachten van de 10 werkdagen (levertijd) heb ik nog steeds niets van u vernomen. Geen trackingnummer en bovendien staat op de site andere openingstijden vermeld dan in de email die ik van u ontving. Telefonisch kom ik in een mailbox van u, dus vandaar dat ik op verschillende manieren probeer u te bereiken. Via de email heb ik ook nog geen bericht van u gehad.

Graag verneem ik van u of ik de telefoon deze week nog geleverd krijg. Dat lijkt mij alleszins redelijk, gezien de levertijd die u op de website meldt reeds overschreden is. Uiteraard zal ik ook proberen u op andere wijze te bereiken, maar verwacht ook antwoord via deze site.

Met vriendelijke groet,
Berend Jan Bijleveld

De oplossing

Graag verneem ik van u of ik de telefoon deze week nog geleverd krijg. Dat lijkt mij alleszins redelijk, gezien de levertijd die u op de website meldt reeds overschreden is.

4 reacties

  1. Auteur
    Bijleveld
    Datum
    Inmiddels contact gehad met jullie en wacht de levering, zoals beloofd a.s. woensdag, even af.
  2. Auteur
    iMobiel.com
    Datum
    Hoi Jan
    Zoals in de mail al besproken was is een toestel uit voorraad aan u toegezonden.
    zodra toestel 2 bij u binnenkomt zal ik u een retour envelop toezenden.
    zodat u dan de dubbele zending aan ons kan terug zenden.

    we hopen dat u zo goed bent geholpen.
    Mvg Wouter
  3. Auteur
    Bijleveld
    Datum
    Telefoon heb ik inmiddels ontvangen, heb nog wel gevraagd naar de compensatie die beloofd is, deze is minimaal. Telefoon is uiteindelijk geleverd, maar wel te laat.
  4. Auteur
    Bijleveld
    Datum
    Telefoon is geleverd, compensatie zoals beloofd niet helemaal netjes uitgevoerd door iMobiel.com .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bijleveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen