Klacht iMobiel.com: Wouter (eigenaar Imobiel) is opgegaan in lucht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 157656
Gebruiker
BasH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al vanaf november een retour opdracht te krijgen voor mijn defecte iPhone 5c 16gb. Er was af en toe contact vanuit Wouter z'n kant maar naarmate de problemen voor mij opstapelde hoe stiller Wouter werd. Ik heb nu al meer dan een maand niets meer van hem vernomen. De telefoon functioneerde totaal niet meer, vervolgens naar een iPhone winkel gegaan en daar hebben ze de telefoon van binnen bekeken. Blijk het een 2e hands toestel te zijn die waterschade heeft gehad. Dit is ook de reden dat bij deze iPhone de datum en tijd niet juist te zetten zijn. Dit probleem is al vanaf dag 1 dat ik dit toestel in mijn bezit heb. Hij is 1x retour geweest voor "reparatie" maar eenmaal het toestel weer terug bleek er niets te zijn gerepareerd. Volgens de iPhone winkel is dit probleem helemaal niet te repareren en is door de waterschade het moederbord defect. Er is nu een nieuw front op gezet waardoor ik hem in ieder geval weer kan gebruiken maar niet naar tevredenheid.

De oplossing

Ik wil dit toestel niet meer, gekocht voor € 275,- huidige reparatie om het toestel te kunnen gebruiken € 90,-. Wouter je mag het toestel terug hebben en mij alle kosten en aankoop bedrag vergoeden!

1 reactie

  1. Auteur
    BasH
    Datum
    tot op heden nog niets van Wouter vernomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BasH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iMobiel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen