Klacht Importelectronica.nl: geen levering produkt, weigering terug te betalen. Onbereikbaar

Bas

LCD scherm voor achteruitcamera besteld. Na aanzienlijk langer gewacht dan aangegeven, contact gezocht. Er werd niet op de mail gereageerd. Vervolgens via internet mobiel nummer van Ken "t Hart gevonden, 0631169777. Voicemail ingesproken. Twee dagen later krijg ik een mail, dat het de week erop geleverd zou worden. Deze week is nu ook ruimschoots voorbij. Ik heb mijn geld terug gevraagd. Andermaal wordt er niet gereageerd op de mail, en krijg ik aleen de voicemail van Kevin te pakken. Ga je verder zoeken op andere bedrijven die hij voert, krijg je steeds meer van dit soort klachten.

Geld terug

Importelectronica.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bas
    Zonder communicatie net product ontvangen, twee dagen na de klachtmelding. Nog steeds ruim buiten de tijden zoals oorspronkelijk aangegeven. Grootste probleem is dat er door dit bedrijf niet of zeer summier en incorrect gecommuniceerd wordt. Had het product inmiddels ergens anders besteld, en getwijfeld deze levering terug te sturen, maar gezien alle reacties rekende ik niet op een snelle teruggave van het geld

Ook een klacht indienen over Importelectronica.nl?