Klacht Imsafe: Alarm resetcode geblokkeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 529258
Gebruiker
W.J. Stok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb jaren lang een contract gehad voor mijn alarminstallatie , maar nu doen ze geen onderhoudscontract meer .
Dus ik wil overstappen naar een ander bedrijf, nu willen zij niet de instalatiecode geven om een algemene reset daarvoor moet ik 80,00 euro voor betalen terwijl de algemen code om te resetten hebben zij geblokkeerd en dan vindt ik niet oke

De oplossing

Graag had ik de resetcode direct gehad en zonder kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Imsafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J. Stok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit bedrijf komt zijn service niet na ik zou hier niet meer een beveiliging of wat dan ook kopen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Imsafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen