Klacht IN HOME FURN: GEEN LEVERING / GEEN GELD RETOUR BIJ ANNULERING

Klachtnummer
# 182035
Gebruiker
Hereiam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf 15 juli 2016 is dit bedrijf in het bezit van mijn betaald bedrag i.v.m. een bestelling. Er wordt niet uitgeleverd en de een na ander slap excuus over server problemen wordt gebruikt om mij mee aan het lijntje te houden. Uiteraard heb ik gebruik gemaakt van mijn recht op herroeping en de order geannuleerd. Ondanks de bevestigingsmail van IN HOME FURN ,
[naam verwijderd door moderator], heb ik nog altijd mijn geld niet terug, nu precies 39 dagen nà m'n bestelling en betaling ! Bij reclamering ontvang ik keer op keer dezelfde e-mail over hun server problemen en hun abusievelijke plaatsing op de zwarte lijst. Inmiddels zou dit, naar mijn mening, absoluut terecht zijn ! Je kunt geen contact opnemen anders dan slechts een e-mail, bedrijfsregistratie geeft een foutief adres aan, kortom dit is een oplichter !!!!

De oplossing

Geld retour !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IN HOME FURN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties