Klacht Inbox Storage: Administratieve oplichting

Woezelenpip

Inbox storage heeft zowel zijn administratie als zijn opslag niet op orde. Na herhaardelijk meerdere onjuiste herinneringen te ontvangen hebben ze aangegeven een nieuw systeem te hebben. Ook hebben ze aangegeven dat de oude administratief medewerker geld had gestolen. Tevens hebben zij spullen kwijtgeraakt en na zoveel mailtjes te hebben gestuurd voor een passende oplossing geen reactie ontvangen. 7 maanden later nadat ik geen reactie heb gehad over een passende oplossing en verkeerde facturatie, krijg ik een bericht van incassobureau met een openstaande bedrag wat onjuist is. Ik heb tig mail verkeer ter bewijs. Nu al 3 x gebeld maar de klantenservice weet geen moer aan te geven. Ik zou teruggebeld worden en nog steeds niks gehoord! Oplichters

Crediteer het openstaande bedrag obv alle ellende en het mailverkeer (bewijs) en laat me met rust.

Inbox Storage is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Inbox Storage?