Klacht Inbox Storage: Annuleren bevestiging

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 533468
Gebruiker
ConsumersX
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Klacht over Inbox storage na continue foute offertes en warrige oplossingen.
Heb ik op de onjuiste offerte bevestigd.
Nu wens ik te annuleren omdat ik er een slecht gevoel bij heb.
Dat kan niet zegt men althans dat kan als ik alles betaal. Voor iets wat zei bij aanvang niet goed hebben gedaan mails ten over als bewijs. Ze beroepen zich op het feit dat je niet kunt herroepen. Dat kan zijn maar slechte communicatie is toch wel aanleiding tot mijn annuleren.

De oplossing

Dat ze de annulering correct en zonder kosten afhandelen. Tenslotte binnen een dag na fout op fout van inbox geannuleerd dus ik ben correct en op tijd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumersX
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben zelf per mail met Inbox storage in gesprek gegaan ze reageren erg summier de annuleringskosten naar beneden bijgesteld. Vervolgens plaatsen ze wel een incasso. Echt heel raar. Die heb ik gestorneerd. Het is een bijzonder klant onvriendelijke club die alles in werk stelt om vlot geld te incasseren en weinig let op foutjes die ze maken in de offerte. Daardoor ontevreden klanten krijgen en dus dan ineens komen met incasseren en zich heel hard opstellen. Erg vervelend eigenlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Inbox Storage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen