Klacht Inbox Storage: Het kostte mij €3950,- om mijn inboedel te laten vernielen.

PMSJP13

Zonder te overdrijven > Inbox Storage heeft zo goed als de helft van mijn inboedel vernield tijdens en met hun 'dienstverlening'.

Het is overduidelijk niet gekomen door alleen ondeugdelijke opslag;
-Waterschade houten kasten, fineer valt van planken;
-Textiel/matrassen volgezogen met vocht en muffe geuren;
Alsmede;
-Mij absoluut geen dienst te hebben bewezen door 2 (of meerdere) onwijs incompetente verhuizers in te zetten voor mijn geboekte verhuisservice;
-Nadat (eerder transport en) deze mannen mijn spullen vervoerd, uitgeladen en naar binnen gesjouwd hadden begon het langzaam tot mij door te dringen wat voor ravage er aangericht was.
-Aanvankelijk leek het alsof zij met mijn spullen in de citytruck en al, salto's makend een ravijn in gestort waren.
-Volgens vervoersrichtlijnen verpakt en beschermde kasten en spiegels kapot; -Hele diepe krassen en lak beschadigingen aan weerskanten van bijna alle meubels -Meubelpoot van kast afgebroken;
-Door seals en noppenfolie heen zelfs -Scheuren en gaten in handgeweven textiel/kleden.
Als laatste nog een knappe prestatie > gaten in het metaal van witgoed.

-Verhuizers wilde advies niet aannemen de bank via het balkon van de 1e verdieping naar binnen te hijsen. Door hun getreuzel/gedraai in het trapgat, maar vooral het niet luisteren dat ze de bank beter kunnen laten staan tot het laatste, is er een boel tijd verspild. -Uiteindelijk hebben ze op het laatst mijn plan gevolgd binnen 3 minuten stond de bank boven..
-Wèl moet ik opdraaien voor die narekening van €160,- bovenop het betaalde XL-verhuispakket van €640,- en over een jaar €1572,- betaalde premie voor opslag .
-Zonder afgegeven machtiging voor een nieuw incassobedrag, hebben zij ook (onrechtmatig)de openstaande nota verrekend met een creditnota voor teveel betaalde premie.

-Natuurlijk wist ik van te voren niet dat het mij (inc. de schadevaststelling door een expert) bijna €3950,- zou gaan kosten om mijn meubels vakkundig te laten te laten vernielen.
-Gelijk het grofvuil bestellen voor deze meubels had nèt zo effectief geweest en daarbij ook nog eens gratis en voor niks.

Het probleem wat ontstaan is en de gevolgen daarvan zijn een erg zure bak voor mij.

Ik zou Inbox Storage sterk willen aanraden, nu het nog mogelijk is, hun verantwoordelijkheid te gaan nemen m.b.t. het uitkeren van het schadebedrag dat door hun bedrijf is ontstaan.

PMSJP13

Ook een klacht indienen over Inbox Storage?