Opgelost door Incassade: geblokkeerde bank door incassade

patricia

bank is geblokkeerd waarop alleen mijn salaris wordt gestort.
mijn partner heeft geen inkomen ook geen uitkering.
nu heeft hij nog een bedrag bij incassade openstaan en nu hebben ze de bank geblokkeerd.Inweze hebben ze gewoon MIJN salaris geblokkeerd zodat ik nu niet mijn vaste lasten kan betalen.
Al een paar keer met ze gebeld dat het mijn geld is en niet van mijn vriend.
Omdat de bank op beide namen staat hebben ze toch geblokkeerd
Medewerker zei dat ik niet van de partij was in deze zaak maar wel mijn salaris inpikken
Het is te gek voor woorden.

Ik wil dat mijn salaris wordt vrijgegeven van de bank zodat ik de vaste lasten kan betalen.
Als ik geen partij ben in deze zaak ook handen af van mijn welverdiende salaris.

Incassade
    Geachte mevrouw Van Lent,Bij een en/of rekening heeft iedere rekeninghouder een vordering op de bank. Dit betekent dat voor iedere rekeninghouder beslag op het gehele bedrag kan worden gelegd. Indien enkel uw salaris op de rekening wordt gestort, zou er wellicht wel een beslagvrije voet kunnen gelden. Dit moet echter besproken worden met uw partner, aangezien hij de schuldenaar is. Hij kan hiertoe contact opnemen met de afdeling die deze zaak behandelt.Met vriendelijke groeten,
    Incassade M. Getkate
    patricia
    Dat zou dan met terugwerkende kracht moeten zodat ik mijn achterstand alsnog kan betalen van mijn vaste lasten.
    Incassade heeft inmiddels mijn hele salaris ingenomen en afgeschreven van mijn bank.Ze zijn daar wel erg vlot mee als je nog aan het onderhandelen bent.Niet netjes vind ik!

patricia

Ook een klacht indienen over Incassade?