Klacht Incassade: het ten onrechte vorderen van diverse kosten

John68

Incassade maakt er dus echt een potje van. Ze proberen allerlei kosten te verhalen die niet mogen terwijl ze zelf gerechtsdeurwaarders in dienst hebben. Deze weten donders goed wat mag en niet mag. Bij contact daarover word je soms op erg brutale wijze te woord gestaan of er volgt ineens het antwoord ja ik kan Uw nu niet verder helpen Terwijl eerst welke medewerker ik ook sprak die zijn woordje wel klaar had Ze laten me nu dus ineens 2 weken wachten op antwoord. Er volgt dus ook morgen aangifte van valsheid in geschrifte bij de politie

Terug trekking van de zaak en het aanbieden van excuses voor de ronduit slechte behandeling die ik heb gehad

Incassade
    Inmiddels is er intensief contact geweest tussen klager en Incassade. Incassade zal dit contact afsluiten met een brief met uitleg en een berekening van hetgeen klager verschuldigd is.
    John68
    Vreemde manier van denken hebben ze bij Incassade
    intensief contact is er zeker niet geweest Heb vanmiddag om 12:30 een mail gestuurd en nu om 21:00 nog geen reactie
    Incassade
    Op 2 juni 2015 heeft Incassade klager inhoudelijk geantwoord. Deze brief heeft de kwestie voor klager duidelijk gemaakt. Er is een regeling getroffen voor de betaling van het restant verschuldigde.

Ook een klacht indienen over Incassade?