Klacht incasso lavg: Onterecht loonbeslag

vonnie

Lavg heeft loonbeslag gelegd terwijl ik netjes iedere maand de opdrachtgever betaal zoals ook afgesproken is in een zitting. Hun kwamen met een bedrag aan daar kon ik me eigen niet in vinden ik zou maar 500 euro betaald hebben maar heb 1300 euro betaald een verschil van 800. Betalingsbewijzen gemaild en de opdrachtgever zegt gewoon ik heb wel iets maar niet alles en die word geloofd...terwijl ik de bewijzen heb. Loonbeslag passen ze ook niet aan en dadelijk zijn wij ons salaris kwijt en moeten we maar zien wanneer we het terug krijgen...ook beslagvrije voet kennen ze niet. Ik zou van 600 euro alles moeten doen,hypotheek eten,zorg verzekeringen. Er is al aangifte gedaan van fraude

loonbeslag eraf per direct, alles wat ik betaald heb eraf dan blijft er nog een som over van 238 euro ,ik heb de bewijzen eens de opdrachtgever aanpakken besodemieteren nu al voor de 2e keer, die zal ik betalen. De extra kosten bij de tegenpartij halen die plegen fraude/oplichting. Mijn onkosten vergoeden van 125 euro en bij blijvend loonbeslag bedrag aanpassen en de beslagvrije voet.

vonnie
    Ze veranderen continu bedragen een vonnis is een vonnis en daar kan niks meer bijkomen en al helemaal niet als ik netjes iedere maand mijn regeling nakom. Het bedrijf zegt nu na 10 maanden geen regeling te hebben maar wel al die tijd geld geïncasseerd....LAVG
    is een bedrijf wat fraude pleegt en je onbeschoft te woord staat. Bedrijf moet van hogerhand eens goed aangepakt gaan worden en daar heb ik wel 50 euro griffie kosten voor over
    incasso lavg
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht via Klachtenkompas.nl in goede orde ontvangen. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via deze site met u communiceren. Wij verzoeken u uw klacht aan ons rechtstreeks te mailen.

Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u alsnog verdere vragen hebt, neemt u dan gerust contact met ons op.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

vonnie
Het heeft totaal geen nut om met hun contact op te nemen ze behandelen je onbeschoft en op het moment dat je gerichte vragen gaat stellen en de grond onder hun voeten te heet word gooien ze de hoorn erop. Dit is het makkelijkste antwoord om te geven gewoon hun eigen verschuilen omdat ze niet in de media willen

Ook een klacht indienen over incasso lavg?