Klacht incasso lavg: Onterechte aanmaning van Incassobureau LAVG

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 371490
Gebruiker
A.Th.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aanmanings-brief ontvangen van LAVG inzake Tele2.

Dat kan niet omdat ik geen klant ben van Tele2 en ook nooit ben geweest.

Ik heb hierover Tele2 gebeld en die hebben dezelfde dag meerdere meldingen gekregen van mensen die via LAVG een aanmaning via de post hebben gekregen.
En dit terwijl ze nooit geen enkele dienst van Tele2 hebben afgenomen.

Verschrikkelijk....

De oplossing

Contact opnemen over een onterechte aanmaning.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

incasso lavg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    A.Th.
    Datum
    Vandaag aangifte gedaan bij de politie ivb identiteitsfraude
  2. Auteur
    A.Th.
    Datum
    Proces Verbaal reeds doorgestuurd naar alle partijen, maar nog geen reactie terug over de onterechte aanmaning. Bkr registratie moet ook ingetrokken worden door de desbetreffende partij, evenals de registratie bij Preventel ...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.Th.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Procedure is stil gelegd in afwachting van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over incasso lavg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen