Klacht Incassobond: Graag een duidelijk antwoord op onze vraag.

ZeelandAZ

De Incassobond heeft voor ons een factuur ingevorderd. De communicatie gaat echter zeer moeizaam en het traject verre van foutloos. Ook nu krijgen we weer geen antwoord op onze vraag. Zo kunnen wij de kwestie nooit afsluiten.

Voor een en altijd een duidelijk antwoord.

ZeelandAZ
    Zoals we helaas gewend zijn horen we dan helemaal niets meer van Rob Kriek van de Incassobond. Spijt dat we ooit met de Incassobond in zee zijn gegaan. Eens maar nooit weer.
    ZeelandAZ
    De Incassobond reageert niet op onze klacht. De vordering uit handen geven aan de Incassobond betekent dat je daarna vele telefoontjes moet plegen en vele e-mails moet sturen om er voor te zorgen dat er ook daadwerkelijk wat gebeurt. Als je dat niet doet, gebeurt er vrijwel niets en worden er onnodig fouten gemaakt. We zien de betaling van het restant nog steeds graag tegemoet. Maar veel hoop hebben we er niet meer op. De Incassobond heeft in ieder geval wel goed aan onze vordering verdiend.

ZeelandAZ
Rob Kriek van de Incassobond reageert niet meer. We hebben er grote spijt van ooit zaken te hebben gedaan met de Incassobond.

Ook een klacht indienen over Incassobond?