Klacht Incassocenter: Onterechte factuur mbt betekening dagvaarding opnieuw.

Klachtnummer
# 367938
Gebruiker
Aldivo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Incassocenter geeft aan dat wij twee maal de dagvaarding hebben moeten betalen vanwege het feit dat wij het griffierecht niet op tijd had voldaan. Zij waren hierdoor genoodzaakt de dagvaarding opnieuw te betekenen en op de rol aan te brengen.
Echter moest de dagvaarding voor 31 december 2017 voldaan worden en is deze door ons voldaan op 4 december 2017 (zie bijlage voor overboekingen die naar Incassocenter zijn gegaan). Op 22 december ontvingen wij wederom een factuur voor de griffierechten die voldaan moest worden. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat dit bedrag gecrediteerd zou worden omdat wij wel tijdig hadden betaald maar nu wel eerst betaald moest worden, dit is echter niet gebeurd.

De oplossing

De dubbele facturatie crediteren en alleen correcte en juiste facturen verzenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Incassocenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Incassocenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen