Klacht Incassofederatie: Onterechte en intimerende brieven

Nanouck

Ik heb van een kennis een bos bloemen ontvangen op mijn huisadres.
Deze zijn echter niet betaald door deze mevr.
Al eerst krijg ik 2 x een sommatie tot betaling waarin staat dat ze vermoeden dat er relationele verbanden zijn tussen mij en degene die het bedrag daadwerkelijk verschuldigd is. Er staat ook gezien het feit dat u ondanks herhaaldrlijk verzoek in verzuim bent gebleven etc. En ze stellen mij aansprakelijk voor de door hun cliënte geleden vermogensschade.
Daarna ontvang ik per gewone post een rolsommatie met aankondiging van dagvaarding. Met een datum 13-6-13 om op de rechtbank te verschijnen.
Ik heb contact opgenomen maar ze verteld mij dat dat de gewone gang van zaken is?!
Ik zei haar dat wordt mooi zeg. Ik krijg iets en dan wordt ik gedagvaard???!
Wat zou betekenen dat als ik een hekel heb aan iemand ze dus iets kan sturen het gewoon niet betaal zodat die persoon lekker een incasso achter zich aan krijgt??
Ze gaat niets met mijn klacht doen! Dit hoort toch niet zo??

Een excuus of zo iets is op zijn plaats mijn inziens.
Ik vind het niet prettig dat ik een incasso bureau achter me aan krijg voor iets wat ik niet veroorzaakt heb. Heeft dit nog gevolgen? Sta ik nu geregistreerd? Geen idee!

Wij vinden dat Incassofederatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Incassofederatie?