Klacht Incassopartners: geen reactie van pakketten retour ontvangen, aangetekende brief kwijt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425574
Gebruiker
Fukoff
Datum
2 reacties

Details

De klacht

en we gaan weer verder geen bestellingen gedaan en alles terug gestuurd, dus zoals gevraagd alle bewijzen en correspondentie weer aangetekend opgestuurd en wat denk je? bel je met Incassopartners en nee hoor niets ontvangen! dus gewoon betalen! na nog een keer het een en ander uit te leggen ging ze nog eens kijken en ja hoor toch ontvangen!!
Maar daar ga ik niet over! dus dossier wordt voorlopig gesloten! tot wanneer! Geen idee!

De oplossing

Dat ze inzien dat ze fout zitten en deze zaak sluiten, zonder te betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Fukoff
    Datum
    Incassopartners heeft nagekeken waar ik de retouren naar toe heb gestuurd en dat was op aanraden van Klarna. en dus nu komen ze met helaas je hebt de retouren niet naar Lesara gestuurd, dus er word een deurwaarder aangesteld.
    Je zal hoe dan ook betalen!!
    Maar ik heb dit verstuurd op aanraden van Klarna medewerkster! dus volgen mij ter goeder trouw!
  2. Auteur
    Incassopartners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. van Waas, wij hebben u een email gestuurd vanuit het lopende dossier. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet, Incasso Partners

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fukoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets aangeboden. De klarna medewerkster heeft dit mondeling aan mij medegedeeld dat ik dat naar Klarna moest sturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Incassopartners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen