Klacht Incassopartners: geen reactie van pakketten retour ontvangen, aangetekende brief kwijt!

Fukoff

en we gaan weer verder geen bestellingen gedaan en alles terug gestuurd, dus zoals gevraagd alle bewijzen en correspondentie weer aangetekend opgestuurd en wat denk je? bel je met Incassopartners en nee hoor niets ontvangen! dus gewoon betalen! na nog een keer het een en ander uit te leggen ging ze nog eens kijken en ja hoor toch ontvangen!!
Maar daar ga ik niet over! dus dossier wordt voorlopig gesloten! tot wanneer! Geen idee!

Dat ze inzien dat ze fout zitten en deze zaak sluiten, zonder te betalen.

Fukoff
    Incassopartners heeft nagekeken waar ik de retouren naar toe heb gestuurd en dat was op aanraden van Klarna. en dus nu komen ze met helaas je hebt de retouren niet naar Lesara gestuurd, dus er word een deurwaarder aangesteld.
    Je zal hoe dan ook betalen!!
    Maar ik heb dit verstuurd op aanraden van Klarna medewerkster! dus volgen mij ter goeder trouw!
    Incassopartners
    Beste M. van Waas, wij hebben u een email gestuurd vanuit het lopende dossier. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet, Incasso Partners

Fukoff
Er is niets aangeboden. De klarna medewerkster heeft dit mondeling aan mij medegedeeld dat ik dat naar Klarna moest sturen.

Ook een klacht indienen over Incassopartners?